Volg ons
Search
Close this search box.
klachtenfunctionaris

Nieuwe klachtenfunctionaris voor bewoners en wettelijk vertegenwoordigers

Doorgaans heeft S&L Zorg tevreden bewoners. Toch kan er wel eens iets misgaan. Er ontstaat een klacht over de geboden zorg, de communicatie of over een besluit dat is genomen. De meeste klachten worden opgelost in een gesprek met de begeleider, of soms met de teamleider erbij. Soms komt er toch geen oplossing. Dan kun je de cliëntvertrouwenspersoon inschakelen of de klachtenfunctionaris vragen om te bemiddelen.

Klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris is neutraal en kijkt of de klacht in onderling overleg opgelost kan worden. Doel is om de klacht naar tevredenheid op te lossen. Soms heel praktisch, soms door een goed gesprek en altijd gericht op herstel van vertrouwen.

Sinds november is er een nieuwe klachtenfunctionaris. Eerst was dit een medewerker van S&L Zorg. Nu is dat Liesbeth Schagen, die als klachtenfunctionaris bij CBKZ werkt. Zo is extra duidelijk dat de klachtenfunctionaris onafhankelijk is van S&L Zorg en dat ze alle klachten neutraal bekijkt.

Liesbeth luistert naar je klacht en geeft informatie en advies. Ze luistert naar de bewoner en wil ook het verhaal van de zorgverlener horen. Ze onderzoekt de mogelijkheden voor een oplossing, maar geeft geen oordeel over de klacht. Ze houdt je op de hoogte en bewaakt de voortgang.

Meer informatie en contactgegevens

Meer informatie, de klachtenprocedure en de contactgegevens van Liesbeth zijn te vinden op de pagina klachten.

Het laatste nieuws

Ga naar de inhoud